poniedziałek, 14 listopada 2016

Kurs na świąteczną kartkę

Kartka została zrobiona bez użycia wykrojników, 
więc każdy może taka wykonać. 
Użyłam bazy bombkowej ze Scrapińca, 
ale jeśli takiej nie macie odrysujcie koło od płyty CD.

Użyłam farb i mediów jakie miałam, nie jest ważna tutaj firma, 
możecie wykorzystać to co macie w swoich szufladach :)

No to do dzieła :)

Odrysujcie bombkę na papierze do akwareli lub mixed media a następnie wytnijcie.


Następnie przez maskę zróbcie embossing 3D (gel + puder do embossingu)
Dokładny kurs jak zrobić taki embossing już tu był przeze mnie opisywany
 we wcześniejszych tutorialach.

Podgrzejcie nagrzewnicą aż puder się stopi a następnie pomalujcie tło farbką lub mgiełką
 jednocześnie spryskując wodą a następnie wysuszcie.


Naklejcie pomalowany papier na drugi i wytnijcie z marginesem.
Następnie papier zszyłam na maszynie, nakleiłam na tekturkę - bombkę, 
zrobiłam dziurkę i zawiązałam sznurek.

Moja kartka jest gotowa do ozdabiania.


Z kawałka tekturki wycięłam 3 domki.


Ułożyłam kompozycję z tekturek ze Scrapińca, domków, gazy i zimowych dodatków.


Na koniec spryskałam lakierem (może być do włosów), 
posypałam sypkim skrzącym śniegiem a następnie nałożyłam śnieg z tubki.


Moja kartka jest gotowa :)


Miłego kartkowania :)

22 komentarze:

  1. Piękna karteczka i świetny kursik:)

    OdpowiedzUsuń
  2. PIĘKNY KURSIK,MOŻNA SKORZYSTAĆ?

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam w mroźny poranek;) ..i dziękuję za kolejny śliczny kursik,...poezja;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastyczny kursik,efekt jest wspaniały,dziękuję bardzo na pewno skorzystam w przyszłości :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super :) cudna karteczka i świetny kursik bardzo dziękuje, tak z ciekawości a co daje spryskanie kartki lakierem ?? Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny kursik , karteczka cudna i taka zimowa jak nasza dzisiejsza pogoda za oknem :) Pozdrawiam serdecznie i życzę twórczego dnia !

    OdpowiedzUsuń
  7. Thanks for sharing...love it!

    OdpowiedzUsuń
  8. Stunning work, as always, I love it.x

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna bomba.Kursik przejrzysty.Pozdrawiam Edyta :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super kursik - świetna inspiracja. Mam pytanie o te domki - one też zostały spryskane mgiełką?
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajny pomysł z tymi domkami, super inspiracja :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny kursik. Piękna bombeczka 😃

    OdpowiedzUsuń
  13. Twoje kreacje są po prostu piękne, uwielbiam jak uczynić swoje karty ożywają. uściski Annie, Australia [jestem Polakiem] xx {aNNie}

    OdpowiedzUsuń
  14. Dziękuję bardzo za świetny kurs i inspirację :)

    OdpowiedzUsuń