niedziela, 9 listopada 2014

Bo w zimie fajnie jest :)

Ogromna przyjemność sprawiła mi praca nad dzisiejszym domkiem.

Czasem trzeba oderwać się od rzeczywistości i zrelaksować choćby taką zabawą, 
bo tworzenie zimowego domku to była prawdziwa zabawa :)

Albumik - domek powstał z papierów Świerszcz za kominem

Zdjęć za dużo, ale nie mogłam się zdecydować, które wybrać :)

















Boska baza na domek oczywiście ze Scrapińca

Wewnątrz znajdziecie całe mnóstwo tekturek ze Scrapińca
 i wycinankę z wykrojnika z Crafty Ann ;)

Pozdrawiam serdecznie :)

Dorota

23 komentarze:

  1. wow cudo dopracowany w najmniejszym szczególiku, a kominek cudo:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Какая прелесть! У Вас столько фантазии!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie cudo...!!! :)
    Pozdrawiam serdecznie-Gosia*

    OdpowiedzUsuń
  4. CUDNY!!! Jesteś niesamowita!! Iwona K.

    OdpowiedzUsuń
  5. Fantastyczny !!! Twoje prace są niesamowite !!! Podziwiam !

    OdpowiedzUsuń
  6. Aaaa, boski!!! Jest tak uroczy, że ...ach! :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Droga Doroto, serdecznie dziękuję za wspaniałe wczorajsze warsztaty, widzę że rzeczywiście mocno Cię natchnęły, mnie też i dziś od rana powstawały nowe kartki :) Jeśli masz ochotę zobaczyć jak wyszły moje wczorajsze kartki zapraszam na mojego bloga, i do zobaczenia jeszcze :)...

    OdpowiedzUsuń
  8. Mistrzostwo świata - absolutne!!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Fantastyczny albumik!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. zjawiskowy...nie mogę oderwać oczu....

    OdpowiedzUsuń
  11. Oczu nie mogłam oderwać!

    OdpowiedzUsuń
  12. Magia Świąt zamknięta w cudnym albumie... i ta choineczka na płotku...cudo!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Miodzio, już nie piszę o samym albumie, bo to że jest genialny i zachwyca - wiadomo :)
    ale kompozycja zdjęcia jest równie genialna :D i te urocze reniferki, jakby nie fakt że są szklane to bym je chętnie wyściskała :)
    pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Matko jedyna, można patrzeć i patrzeć, i się wciąż nie napatrzeć!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Великолепный альбомчик! Такой уютный и душевный!

    OdpowiedzUsuń
  16. Brak mi słów ... achhhhhhh.......

    OdpowiedzUsuń