poniedziałek, 8 września 2014

Przepiśniki i warsztaty w Lublinie

Widzieliście już najnowszą kolekcję w Studio75 ?

Lada moment pojawi się w sprzedaży 
a już dziś zobaczycie jej namiastkę w moich zeszytach kulinarnych. 

Połączyłam ją z deskami z Panny Oliwii - idealnie się zgrały :)

















Serdecznie zapraszam na warsztaty do Lublina 20 września 2014 r.
W godzinach od 9-14 będziemy robić podobne przepiśniki 
oraz kartkę - torebkę o którą niektóre z Was prosiły.



Tym razem liczba miejsc ograniczona - 12.

Zapisy dorotakopec@wp.pl
Koszt 80 zł

Zabierzcie ze sobą koniecznie klej i nożyczki :)

Pozdrawiam serdecznie i bardzo dziękuję za odwiedziny :)

Dorota

10 komentarzy:

  1. CUDOWNE!!!! Mam nadzieję, że już mnie zapisałaś. Iwona K.

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne! Jesteś Mistrzynią!

    OdpowiedzUsuń
  3. I ja jadę. Super. Tenia.

    http://kuchniaipasja.blox.pl/html

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie się prezentują te prace!!!! Ja gryzę kciuki, żeby mi się udało przyjechać, a nie tak jak ostatnie dwa razy- kiszka... Ale ja dopiero w ostatniej chwili wiem, czy mogę, czy nie... Trzymaj i Ty kciuki bo BARDZO bym chciała się z Tobą zobaczyć i pobrudzić trochę ;-D...

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne są te prace. W końcu mnie też się udało i będę ;) Już mi się śni nocami ;) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Dorotko kiedy będą kolejne warsztaty w Lublinie?
    pozdrawiam serdecznie jaga

    OdpowiedzUsuń