piątek, 14 grudnia 2012

Ozdoby choinkowe

Pomysł z bombkami kartkowymi postanowiłam wykorzystać również do ozdobienia choinki tyle, że w dużo mniejszym wymiarze, bombka ma ok. 8 cm. Narazie wiszą na sznurku, ale już niebawem zawisną na zielonym drzewku i napewno będzie im tam o wiele lepiej :)
Do ich zrobienia wykorzystałam papier w kolekcji Świerszcz za kominem .







Mam jeszcze na koniec bardzo dobrą informację :) Otóż w dniach 12-17 grudnia możecie skorzystać z promocji w Galerii Papieru i podwoić swoje zakupy :) Gorąco Was zapraszam do skorzystania z tej wyjątkowej okazji.

Pozdrawiam i życzę twórczego weekendu:)



20 komentarzy:

  1. Bardzo fajny pomysł i ozdoby są przepiękne!
    Będziesz miała cudną choinkę:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Das sind wunderschöne Anhänger geworden!
    LG Annette

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne wszystkie ale te saneczki z głogiem...Ach....

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowne!Ślę grudniowe pozdrowienia z uśmiechem serca i nutką zimowego słoneczka*
    Peninia ♥

    http://peniniaart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. No cóż, teraz to już jestem pewna, że Ty nie śpisz, nie jesz, tylko tniesz, komponujesz i kleisz :)No i cuda Ci wychodzą....no muszę spróbować tak nie jeść i nie spać, zobaczymy co z tego wyjdzie;)

    OdpowiedzUsuń
  7. przesliczne sa te Twoje banieczki

    OdpowiedzUsuń
  8. Dorotko, chciałabym już zobaczyć choinkę ustrojoną Twoimi bombkami :) Piękne!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ludko,ja już kiedyś też wysunęłam tą teorię,dodałabym tylko,że Dorotka ukrywa gdzieś w piwnicy źródło wiecznej energii czy jakiś uran...:D A z tymi bombeczkami to wiedziałąm,że wykorzystasz je jako ozdoby-czekałam na to.I są-śliczne maleństwa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. skąd wiedziałaś o tym uranie ???? nic się nie da ukryć przed Wami :)

      Usuń
  10. Śliczne! Dopiero na zbliżeniu widać te wszystkie detale. Gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne, cudne i przesłodkie malutkie bombeczki!!! zazdroszczę Ci Dorotko tego uranu ;)))

    OdpowiedzUsuń
  12. aaaaaaaaadorable :-))
    Real Fantazia!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudnie! chciałabym zobaczyć choinkę :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne bombeczki, każda to małe cudeńko :)

    OdpowiedzUsuń